در این مقاله قصد دارم راهنمای جامع و کامل از وان ترکیه و تور زمینی وان رو خدمت شما مسافران عزیز معرفی کنیم

در ابتدای این مقاله لازم به ذکر است که این مقاله باتوجه به تجربه چند ساله و بدون دخالت سیستماتیک و جمله بندی خاص می باشد !
تور زمینی وان که به نوعی تور زمینی شهر وان ترکیه می باشد از مقاصد مختلف از شهرهای ایران انجام می شود .
تهران ، تبریز ، ارومیه و خوی بهترین مبدا برای سفر به وان ترکیه می باشد . سفر از تهرا ن حدود 15 ساعت ، سفر از تبریز حدود 8 ساعت ، سفر از ارومیه حدود 6 ساعت و سفر از خوی حدود 4 و نیم ساعت تا مقصد شما یعنی وان ترکیه زمان بر است .
از راهنمایی هایی که میتوان در مورد این تور میتوان انجام داد ، بیشترین سفر ها در ایران از شهر خوی آذربایجان غربی به مقصد وان ترکیه می باشد که شما معمولا با ون های ترک از خوی به سمت وان ترکیه و هتل مورد نظر حرکت می کنید تور زمینی وان  دراین لینک می توانید اسامی هتل های مورد نظر را ببینید .
شهر وان ترکیه که در قسمت شرقی مرز ایران قرار دارد . شهری به وسعت 2059 متر مربع با جمعیتی حدود 769/258 هزار نفر جمعیت می باشد که اکثرا به زبان ترکی  و یا کردی صحبت می کنند و این شهر مقصد اکثر گردشگران ایرانی با توجه به ارزانی قیمت تور که حدود 3/400 میلیون تومان و ارزانی قیمت پوشاک که حدودا از 19 لیر هر تیشرت مردانه می باشد و قیمت پایین غذا ها که حدود شروع نرخ از 18 لیر می باشد .
تور زمینی وان نوروز 1403 تی تراول

وان ترکیه همه ساله میزبان خیل عظیمی از مسافران ایرانی می باشد ، طبق آمار غیر رسمی سالانه چیزی حدود 2 میلیون نفر از این شهر (وان ترکیه ) بازدید می کنند .
جاذبه های گردشگری وان به شرح ذیل می باشد :
– قلعه وان
– دریاچه وان ترکیه
– ساحل آکدامار
– کلیسای آکدامار
– جزیره آکدامار
– آبشار مرادیه وان
– خانه وارونه
– خانه گربه ها
– ساحل زیبای ادرمیت
و ….
ساحل ادرمیت
از دیگر جذابیت های شهر وان ترکیه مراکز خرید پر تعدد و ارزان می باشد .
که از جمله آنها می توان اشاره کرد به :
– وان آوم
– آوم
-مرکز خرید پریهان
– مرکز خرید تورکوآز
– بازار روس ها
– مرکز خرید میگروس
– مرکز خرید کارفور
– مرکز خرید های فلو
و مغازه ای بیشمار در خیابان های جمهوریت و ماراش وان ترکیه
تی تراول/تور زمینی وان/www.ttraveli.com
به طور کلی و به صورت جامع وان ترکیه شهری ارزان برای سفر ، خرید و خورد وخوراک می باشده ، تور این شهر که با تور زمینی وان اشاره می شود از حدود3/400 میلیون شروع می شود ، خرید این شهر از حدود 18 لیر ترکیه شروع می شود ، هزینه ناهار یا شام از حدود 15 لیر ترک شروع می شود ، هزینه تاکسی از 15 لیر ترک شروع می شود که در جمع هزینه یک خانواده دو نفری برای این سفر چیزی حدود 9 میلیون برای تور و گشت 3 شب وچهار روز می باشد .
برای خرید این تور تور زمینی وان به ادرسی که برایتان نوشته شده مراجعه فرمایید و این شما ره 02188553171 همیشه در دسترستان خواهد بود .
وان ترکیه مقصدی در دسترس برای تمامی عزیزان می باشد .
وان ترکیه شامل خیابان های متعدد می باشد ولی اکثر مراکز خرید در خیابان های جمهوریت ، ماراش ، ایپک یولو می باشد و رستوران ها در خیابان های جمهوریت و ساحل ادرمیت می باشد.

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست